Friday, October 11, 2013

Sightings for Friday October 11

Victoriaville: I did a little tour of réservoir Beaudet this evening 5:45 p.m. to 6:30 p.m. I saw once again a Ross's Goose was among the group of Snow geese. A Lesser black-backed gull was also present. I did not seen the Greater white-fronted Goose, but the number of Canada geese was very low while I was there. When I left, the number of Snow geese was approximately 45,000 

J’ai fait une petite tournée au réservoir Beaudet ce soir de 17:45 à 18:30 hre. J’ai pu observer de nouveau une Oie de Ross parmi le groupe d’oie des neiges. Un Goéland brun était aussi présent. Je n’ai pas revu l’Oie rieuse, mais, le nombre de Bernache était très bas pendant que j’y étais. À mon départ, le nombre d’oie des neiges s’élevait à environ 45 000 - Daniel Gagné

No comments:

 
Nature Blog Network